2019-06-12

Ogłoszenie o sprzedaży zbędnych i zużytych składnikach majątku

Nasz znak: DAK.233.4.2019

Ogłoszenie 

o sprzedaży zbędnych i zużytych składnikach majątku Skarbu Państwa

 Działając na  podstawie § 9 ust. 1 i § 8 ust. 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 kwietnia 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz.U. 2017 poz. 729) uprzejmie informuje, że Archiwum Państwowe w Zielonej Górze posiada zbędne składniki rzeczowe majątku ruchomego przeznaczone do sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.

 

1. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 lipca 2019 r. w siedzibie Archiwum Państwowego w Zielonej Górze , Al. Wojska Polskiego   67 a. Przy otwarciu ofert mogą być obecni przedstawiciele oferentów. Wybór oferenta nastąpi w terminie do 7 dni po dniu otwarcia ofert.

 

2. Przedmiot przetargu:

a) Rodzaj, typy i ilość sprzedawanych oraz ceną przedawanych składników  zostały opisane w:

  1. Załączniku nr 1.Zestawienie zbędnego i zużytego sprzętu o wartości powyżej 1200 zł.
  2. Załączniku nr 2. Zestawienie zbędnego i zużytego sprzętu elektrotechnicznego o wartości poniżej 1200 zł
  3. Załącznik nr 3. Zestawienie książek o wartości poniżej 1200 zł.

b) Składniki wystawione do przetargu można oglądać codziennie w godzinach od 10 do 11 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym w siedzibie Archiwum  przy Al. Wojska Polskiego 67 a.
Cena wywoławczą jest wartość każdego składnika określona w załączonych zestawieniach.

 

3. Składanie ofert.

a)  Ofertę  kupna  może  złożyć  dowolny  zainteresowany  podmiot  (nabywca),  za wyjątkiem osób zastrzeżonych w § 21 ust. 2 ww. rozporządzenia, po wcześniejszym wniesieniu wadium w Zielonej Górze na konto 09 1010 1704 0014 8513 9120 2000, zgodnie z § 16 rozporządzenia w wysokości 10 % ceny wywoławczej oferowanego do sprzedaży.

b) Podmioty zainteresowane nabyciem składników ruchomych wymienionych w załączniku nr 1 lub 2 lub 3 zobowiązane są do złożenia pisemnej oferty w zaklejonej kopercie stanowiącej formularz ofertowy na zakup składnika   majątku ruchomego, według wzoru określonego w Załączniku nr 4 Wzór oferty zakupu w sekretariacie Archiwum Państwowego w Zielonej Górze, Aleja Wojska Polskiego 67a, 65-762 Zielona Góra do dnia 28 czerwca 2019 r. do godziny 15.00

c) Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką.

d) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osoby określone w 2. Brak parafy powoduje uznanie poprawki za nieistniejącą.

e) Należy podpisać załączniki i kolejno ponumerować

f) Oferent  ma  prawo   przed  upływem  terminu  składania  ofert  wycofać  się  z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia

g) Oferent może zastrzec, które jego dokumenty nie będą ujawniane, ponieważ stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 153, poz. 1503 ze zm.).

h) Każdy z oferentów może złożyć tylko jedną ofertę na wskazany składnik rzeczowy majątku i zaproponować tylko jedną cenę, której nie może zmienić.

i) Oferta powinna zawierać imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, oferowaną cenę i warunki jej zapłaty, oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin, nazwę przedmiotu, nr inwentarzowy lub numer

j) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty

 

4. Zasady wyłaniania oferentów i sprzedaży majątku

a) Oferty złożone po terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium zostaną odrzucone przez komisję przetargową.

b) Oferty nie zawierające wymaganych danych i dokumentów, lub są niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę, zostaną odrzucone przez komisję przetargową.

c) Oferta jest wiążąca, do czasu przebicia jej przez ofertę wyższą cenowo W przypadku zaproponowania przez co najmniej dwóch oferentów takiej samej najwyższej ceny za dany składnik majątku ruchomego, zostanie przeprowadzone dodatkowe postepowanie między tymi oferentami. O terminie i miejscu postepowania oferenci zostaną powiadomieni odrębnie.

d) nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

e) Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie 3 dni od dnia powiadomienia oferenta o powzięciu jego oferty

f) Wydanie nabywcy  przedmiotu  sprzedaży  nastąpi  niezwłocznie  po  odnotowaniu wpłaty na konto bankowe Archiwum Państwowego w Zielonej Górze.

g) Wszystkie koszty  związane  z  demontażem,  montażem,  składaniem,  pakowaniem  oraz transportem składników majątku ruchomego - ponosi odbiorca.

 

5. Postanowienia końcowe:

a) w sprawach nieujętych powyżej rozstrzygają regulacje zawarte są w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 4 kwietnia 2017 w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz.U. 2017 poz. 729)

b) Archiwum Państwowe w Zielonej Górze zastrzega sobie prawo do odwołania oferty sprzedażowej (w całości lub części) bez podania przyczyn, a w szczególności, gdy zbywane składniki majątku ruchomego znajdą zainteresowanie wśród podmiotów wymienionych w 38 przedmiotowego Rozporządzenia Rady Ministrów

c) Załączniki:

Załącznik nr 1. Zestawienie zbędnego i zużytego sprzętu o wartości powyżej 1200 zł.,

Załącznik nr 2. Zestawienie zbędnego i zużytego sprzętu elektrotechnicznego o wartości poniżej 1200 zł

Załącznik nr 3. Zestawienie książek o wartości poniżej 1200 zł. Załącznik nr 4. Wzór oferty kupna

 

Zielona Góra, 10 czerwca 2019 r.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..