DRUKUJ
2019-01-18

Załatwianie spraw

Godziny otwarcia

Uprzejmie informujemy, że Czytelnia czynna jest:
- w poniedziałki od godz. 8:00 do 18:00
- w pozostałe dni (wtorek-piątek) od godz. 8.00 do 16.00
przy czym codziennie w godz. 11.30-12.00 dyżurny zarządza przerwę w celu wietrzenia pracowni.

 

Zamawianie materiałów archiwalnych:

- zamówienia przyjmowane do godz. 9:30 - realizacja o godz. 10:30
- zamówienia składane między godziną 9:30 - 12:00 - realizacja o godz. 13:30
- wszystkie zamówienia złożone po godz. 12:00 - realizacja następnego dnia

 

Akta Osobowo-płacowe

W celu otrzymania informacji o miejscu przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej należy złożyć pisemny wniosek z nazwą i adresem poszukiwanej firmy oraz latami zatrudnienia. Można również skorzystać z wyszukiwarki pod adresem ewidencja.warszawa.ap.gov.pl lub www.firma.egospodarka.pl

Więcej informacji o zasadach poszukiwania dokumentacji pracowniczej oraz sposobie uzyskania informacji o miejscu przechowywania dokumentacji znajdą Państwo w zakładce Akta Osobowo - płacowe

 

Informacja

Archiwum Państwowe w Zielonej Górze niniejszym informuje, iż nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. ).

Zgodnie z ww. zapisami Kodeksu Postępowania Administracyjnego treść kierowanej korespondencji powinna zawierać następujące informacje odnośnie:

- osoby z imienia i nazwiska, od której pochodzi, adresu, tj. kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu tej osoby, przedmiotu sprawy, której dotyczy.